Friday, May 4, 2007

發洩


今日聽左一個好有壓力既新job,
係整個briefing過程中,我係一路聽一路驚的,心裡面有一萬個唔想做!
但係人始終要“食“,“野“就紿終要做!真是無奈!
可能因為咁樣,我今日就只是因為租DVD這種芝麻綠豆既事向jam jam發脾氣!
我知!我知!我當時真係"M" come上腦咁!真係sorry ar!

返到屋企睇完隻「我要成名」再將所有“M come"發洩到賤兔身上,個人即刻平和晒,怨氣全消!

訓醒!明天又是新的一天!

2 comments:

Anonymous said...

都話你EQ低架啦!不如你同言仔一齊報名參加EQ訓練入門班。

up3up4 said...

如果我要參加EQ訓練入門班,咁不如參加你都參加撻Q大行動啦!你都“昂“Q Q ga!