Wednesday, October 24, 2007

鎖碎事

近來好少寫blog,一來沒有什麼好寫,生活超平淡,二來又不想用自己的睡眠時間來寫!
今個下午趁老細去左少訓片刻就吞pop寫下自己個blog先!



呢張係近期我好鐘意既相,相𥚃既奶茶好靚(我覺得,哈哈!我不嬲都偏心奶茶架啦!)

樓下個間新酒樓終於開張啦,係上個星期五約埋屋企人諗住去試下啦,
去到門口,經理話因為點心師傅未同管理層傾掂價錢所以未返工同唔知今日返唔返!
叫我不如下次再黎過!我覺得超爆!咁不如唔好開張啦!!!!

琴日下午我又走去睇下呢間野執左未啦!點知又如常開門做生意wor!
就走左入去食番個lunch:
上海粗抄同腸粉點心一般,
但係我想講係佢既"招牌生煎包“
真係唔講得笑!
真係好..........難...........食law!
難食指數超過一百萬!
整個包充滿油!𥚃面D肉係完全冇味既!
我覺得大家一定要去試試呢個招牌野!出面好難食到!

No comments: