Sunday, March 9, 2008

don't want to work anymore!!!!!!!!

我發覺我係一個乜都做得唔好既人!一事無成!
唔想做任何野!唔想做任何野!唔想做任何野!唔想做任何野!唔想做任何野!
唔想做任何野!唔想做任何野!唔想做任何野!唔想做任何野!唔想做任何野!
唔想做任何野!唔想做任何野!唔想做任何野!唔想做任何野!唔想做任何野!
唔想做任何野!唔想做任何野!唔想做任何野!唔想做任何野!唔想做任何野!
唔想做任何野!唔想做任何野!唔想做任何野!唔想做任何野!唔想做任何野!
唔想做任何野!唔想做任何野!唔想做任何野!唔想做任何野!唔想做任何野!
唔想做任何野!唔想做任何野!唔想做任何野!唔想做任何野!唔想做任何野!
唔想做任何野!唔想做任何野!唔想做任何野!唔想做任何野!唔想做任何野!
唔想做任何野!唔想做任何野!唔想做任何野!唔想做任何野!唔想做任何野!
唔想做任何野!唔想做任何野!唔想做任何野!唔想做任何野!唔想做任何野!
唔想做任何野!唔想做任何野!唔想做任何野!唔想做任何野!唔想做任何野!
唔想做任何野!唔想做任何野!唔想做任何野!唔想做任何野!唔想做任何野!
唔想做任何野!唔想做任何野!唔想做任何野!唔想做任何野!唔想做任何野!
唔想做任何野!唔想做任何野!唔想做任何野!唔想做任何野!唔想做任何野!
唔想做任何野!唔想做任何野!唔想做任何野!唔想做任何野!唔想做任何野!
唔想做任何野!唔想做任何野!唔想做任何野!唔想做任何野!唔想做任何野!
唔想做任何野!唔想做任何野!唔想做任何野!唔想做任何野!唔想做任何野!
唔想做任何野!唔想做任何野!唔想做任何野!唔想做任何野!唔想做任何野!
唔想做任何野!唔想做任何野!唔想做任何野!唔想做任何野!唔想做任何野!
唔想做任何野!唔想做任何野!唔想做任何野!唔想做任何野!唔想做任何野!
唔想做任何野!唔想做任何野!唔想做任何野!唔想做任何野!唔想做任何野!

8 comments:

wubee said...

你做乜呀?唔好唔開心啦

up3up4 said...

ai.....一個字灰!
我而家既感覺係針「吉」都冇感覺!
你明唔明係乜野感覺呀?

閃娜 Mama said...

我夠唔想做任何野, 整係0係屋企嘆世界, 但係我唔食d 細路都要食架...
球球其其又一期, 唔使咁上心啦...

up3up4 said...

嘩!mother你咁忙都留言比我,真係好感動!
你都知啦「球球其其」不嬲都係我既性格黎架ma!
突然要我出盡力咁去做野仲要做極都做得唔好!

公主 said...

求其啦!

Anonymous said...

有時做野做得好唔好,係唔緊要的。盡左力就得!

up3up4 said...

我都未試過有咁多人留comment比我架!終於感受到人間溫暖!I love you all !!!!!!!!!

Anonymous said...

you are welcome!
咁唔好唔開心喇!