Wednesday, January 30, 2008

返黎啦!




六日五夜既東京+輕井澤放血之旅話咁快就完左Lu!原本打算去瘋狂放血的,但係唔知係米正正減價與新貨既交接期,減價貨超唔掂,新貨又超少!所以係最後個日都仲用淨成五萬yen!
為左要用晒D yen,我再發揮亂買精神,服務人群!最終成功用淨萬零yen,諗住去到機場食埋佢,正因為我買到唔知時間miss左班車,最後去到機場要狂跑去check in,只能係入閘後快速地買件三文治!點知原本諗住三文治應該都好快搞掂啦,比左錢後點解佢仲唔比我既呢?原來佢要翻熱比我,日本人真係細心到暈!

特別鳴謝靚仔matthew日日幫我喂D貓貓同「不」屎!

3 comments:

Anonymous said...

好驚呀!你係咪搭narita express呀?miss左班車真係好大近事!and多謝你的手信呀!

Anonymous said...

係narita express呀!好彩個日有班特別加開,三十分鐘後就有車呢!去到機場時離起飛時間只有一個鐘!係米好驚!

Anonymous said...

只可以講句,你死好彩!