Thursday, July 31, 2008

我的mongolia 養女!

今日收到我係宣明會助養既蒙古小女孩"Munkhbat"的最新照片,
第一個反應係「嘩!!!!!!仲乜事呀,肥到成個波咁禁」
佢個頭真係有359度圓呀!!!!
跟手我攞返晒佢寄比我既相,先發覺佢係一次比一次脹的!
個一刻我突然浮起兩個諗頭:
1. 我既小小捐款,令到佢生活得肥肥白白,宣明會都總算冇白費我既捐款!
2. 其實他們的生活質素都ok wor,成家都肥肥白白之外,阿Munkhbat仲要次次影相都唔同衫,o7年個張仲要玩埋layer tim!其實宣明會係米耍我呢???係米菲洲個D小朋友更加需要我地既助養呢?

5 comments:

閃娜 Mama said...

佢條頸係邊呀?佢帶條頸巾遮左半塊面!!

Jacobinize said...

咁人地有fashion sense 你又話人玩layer...人地好無引架wor...:P

up3up4 said...

除左勁...冇野好講lor!

wubee said...

jacob!!!!!!!! 你好嗎!

up3up4> 所以我幾時都話你雖然外在唔幾得,但勝在有內在美!

up3up4 said...

wubee> 你條八婆呀!