Friday, May 29, 2009

hap!


我終覺得開心是天生的!
縱使身邊所有野都對你產生不到開心的作用,
只要自已對自已好,自已令自已開心先係最重要,
食個早餐,望下天,吹吹風都可以好快樂!
煩憂每個人都有,不同既煩憂對不同人可以產生不同既悲哀感,
你唔可以強加自已既悲哀於他人,你可能覺得這樣已經是十分慘的事,
但係大把人可以一笑置知,根本不當一件什麼大不了的事!

就好似我哥哥,因為佢覺得返工好辛苦,經常要做四個人分量既工作,
佢忍冇可忍,剛剛係前幾日無懼金融海毅言劈炮唔撈
如是者我阿爸阿媽就分別走黎煩我(注意:係煩我,唔係煩我阿哥)
叫我去勸下我阿哥............下刪一百字!

我就盡人屎去勸下佢,我話「東家唔打,打西家,西家一樣咁燃差」架咋!
我打過六份工,有四分半都係做到Pk個隻,我個CD最鐘意就係每當佢放工(which mean 六點)就會走過黎同我講,今晚唔好做咁夜啦,十二點好啦!你可想而知我既工作量都唔係人咁品!
但係我都捱得住啦,搵到另一份先劈炮啦不如,你又要供樓!

我阿哥就咁同我講啦: 妹.............人生唔係咁架,我咁樣做落去根本就係"side"時間,冇野學,冇得益!冇左自已既生活!

哦!明晒,原來佢要既係quality of life!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

但係又有邊個唔想要quality of life 呢大佬!

我覺得冇話錯定岩既,只要你為你自已所決擇既野負責任就冇人可以話你做錯!
至少我知道我哥哥而家好快樂!

11 comments:

Anonymous said...

柴九話齋:人生有幾多個十年…
錢,係買唔到快樂㗎!

或者問吓高文安

閃娜 Mama said...

講到 quality of life 呢家野, 冇妄想症係 archieve 唔到架

up3up4 said...

妄想症<-----我何賞唔想成為一個出色既舞蹈家呀!!!!係呢個moment我要爆啦!!!!
da da me re me da la re !!!!

閃娜 Mama said...

我支持你呀!! 快d 擘個一字馬睇下先啦

小倫 said...

up3up4> 你做唔到一個出色既舞蹈家唔係因為你無妄想症,係因為你腳短。

up3up4 said...

你個"漁hole鱗"食屎la lalalalalalalal

小倫 said...

成日唔夠人講就叫人食屎,真無品!!!!

up3up4 said...

"漁hole鱗"你真係有見地,
好咖呀你!!!!!
好型呀你!!!!!
好得意呀你!!!!
好醒呀你!!!
好索呀你!!!!

有品未呀咁!!!!!

up3up4 said...

sorry...我係想打好叻呀你!

mjj said...

「東家唔打,打西家,西家一樣咁燃差」

li 句好呀...

pam pam, 我好懷念同你共事既日子, 一齊爆粗既日子!!! hahaha

up3up4 said...

jing jing仲有你個句"七燃迷迷食芬堤"都係一絕!!!