Saturday, June 6, 2009

我家有兩隻貓!!!


黎過個屋企既人都以為我仲係養左一隻貓,個名叫旺財!
因為我另外一隻傳說中既貓"奶茶"係永遠唔會蒲頭既
每當門鐘響,開門或有陌生人既時候,佢都會一枝箭咁標入房躲入一個7cm闊既"隙"度!
無論你用任何食物,or 繩都唔可以引到佢出黎!!好硬頸!

好似上次我去旅行,叫左個friend黎我屋企幫我睇住D貓貓,
我個friend竟然可以頭兩日都未見過佢!!!!之後都係每日見到佢出黎食野同去廁所,其它時間就長期係條'隙"到!
知道之後真係心痛死我呀!!!!我個friend仲要好認真咁叫我帶佢去睇下心理醫生!!!!!

aiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

有時我都好想封左條"隙" 但係又驚佢會好不安,因為佢每日都要去個度巡下佢先安心!!!!
可能個度係唯一旺財同我地都耐佢唔何既地方啦!

4 comments:

閃娜 Mama said...

張相好靚呀
真係陰功豬豬~~

up3up4 said...

係呀真係冇佢辦法!

mjj said...

winky 有兩隻貓都係勁驚人架, always 都喺被入面.. 唔出嚟見人.. 大家都投晒行..

10 said...

好可愛