Wednesday, August 6, 2008

良心小店 — 瑞記



從前幾期的飲食男女介紹得知有此店,傳說這家茶店老板因要退休,就將這茶店送了給在這𥚃打了好幾十年工的佰佰,而佰佰為了知遇之恩就一直堅持著用心和認真的煮法去經營,就連年老的老婆要回鄉嘆世界,他仍堅持要做下去,不論打風落雨都要回一回茶店才安樂!

現在個果都叫佢瑞記,都沒有人知他的真名了!

今日總於的超心肝去食個lunch 先!

我和同屋主分別叫了凍奶茶,熱咖啡,咸牛肉蛋角包,鮮牛蛋治和招牌西多士!

招牌西多士:出面食到的西多士多數都是將麵包放落一大泡油炸的,而這𥚃是慢慢用煎pan煎的,所以整個西多士都好有蛋味而不油,一個西多士才收你十五元,但係要花成十幾二十分鐘才煎好一個,真係良心之作!



招牌凍奶茶:它是將奶茶溝好放落玉湶樽再放在雪櫃雪凍的,好飲,好飲過荃灣嘉樂冰室,金鳳和太興!


咸牛肉蛋角包: 好好好好好好食!!!
咬落去外軟內脆,蛋加了「青」花好香,原來將𥚃面烘脆再加蛋是這樣好味的!

後記:
這日撞岩有個記者替瑞記老板影相,咁岩佢影影下去換電,佰佰就捉著我叫我幫佢影相,仲要我跟他入去廚房同我講佢D咖啡奶茶係點整點整! 真係好熱情啊!!!!
幫他影完相後他還叫我要快D曬好D相比佢,佰佰,我想話:現在的相是不用曬的了!!!!!!hahaha

4 comments:

wubee said...

呢期你都頗油啦,得閑出黎搵我地食飯啦!好掛住你呀!

up3up4 said...

車!!!次次lunch過黎搵你食飯都話冇位唔預我,
仲好講!

公主 said...

好warm!!! 你一定要曬番俾伯伯呀, 記住呀!!!!!!

up3up4 said...

知啦公主,佰佰真係好nice