Thursday, August 28, 2008

十年不見!!!



facebook真係好勁!!!可以比你搵返好多十幾年都冇見既朋友!!!
但係十幾年都唔見,仲稱不稱得上叫朋友呢???
但是當你再次看到那時既合照,那種感覺又好似返番黎!!!
想當年原來我們四人真的經常癡在一起!!!! hahaha.......

我努力想過究竟為何我們畢業後會這麼少聯紹呢?
最後我想通了.............就是因為我們都是讀design的,
一畢業都一同交了惡運,入了超級無良的desgin house,
放工無期,生活只有同事和公司!!!
耐了,自然就沒有聯紹,
可能人老了,唔可以再只顧工作............
我希望可以再次搵到朋友!!!
我希望老細都唔好再只顧工作了!!!!!

p.s. 我個時好似只得九十磅炸...陰公,真係歲月趨人肥!!!!!!

2 comments:

Anonymous said...

嘩,十八無醜女真係無講錯架

up3up4 said...

倫仔,你係米想去唔到越南呀???