Friday, August 22, 2008

九號風球有乜搞!

係我多事係我八卦
一心諗住落去平台會一會「鸚鵡」,
於是搵埋同屋主一齊搭"lift"落去平台追風,
一打開lift門,癲狂鸚鵡瘋狂亂吹加上風聲wewe wuwu,
立即諗都唔駛諗第一時間想閂lift門走人,
點知最pk既事發生啦......................................太大風閂唔到lift門!!!!!! OMG

跟手見到lift內有張紙大大隻字寫住「因颱風關係,平台暫停使用」
ai......最衰自已發雞盲,被困係L9唔上唔落,出去平台既門又lock左,正當唔知點算既時候,
同屋主就提出左一個好有「建設性」既辦法:
佢話: 冇辦法架啦,一係call消防黎啦,
咁聽日報紙就會寫「九號風球下,白痴中女發雞盲亂闖狂風平台被困,
浪費消防人力請救,
救出時一臉迷罔」!
真係十個頂!!!!!

ok ok我知我唔應該捉埋佢落去追風......係我連累佢被困.....我都知係我衰啦!!!

但係我都唔想架麻!!!!!!XQZY&5*(%$########

等左差不多半個鐘後,好彩有個保安員上黎
救左我地!!!!
真係𤓓到唔知想點呀!!!!!!!!!!!!


3 comments:

Anonymous said...

哈哈哈~~真的好智障!

up3up4 said...

你係米想死!!!

Anonymous said...

任何不可思議的事, 都可以o係你身上搵到